We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % на избрани продукти за стена ВЗЕМЕТЕ КОД ЗА ОТСТЪПКА

FAQ

Често задавани въпроси

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОРЪЧКАТА

1/ Как мога да проследя пратката си?

Номерът за проследяване на пратката е даден в имейла за потвърждение, който ще получите, когато поръчката е изпратена. Моля, имайте предвид, че връзката за проследяване може да се активира с леко закъснение. Също така можете да намерите номера за проследяване в своя профил, като отидете на „Моите поръчки“ и отворите детайлите на поръчката.

 

2/ Как мога да анулирам поръчката си?

Можете да анулирате поръчката, преди да бъде обработена, във Вашия профил, като отидете на „Моите поръчки“ и отворите детайлите на поръчката. Ще откриете бутон „Анулирай поръчката“ в горния десен ъгъл. При всеки друг случай, моля, свържете се с нас на info@europosters.eu.

 

3/ Откъде мога да си сваля фактурата?

Можете да изтеглите фактурата като влезете в профила си в секция „Моите поръчки“.

 

4/ Как мога да променя адреса на поръчката?

Изпратете ни имейл на info@europosters.eu, преди поръчката да бъде обработена, за да можете да промените адреса навреме (преди поръчката да бъде изпратена). Моля, посочете номера на поръчката и правилния адрес за доставка.

 

5/ Колко време отнема доставката на пратката?

Очакваното време за доставка е посочено на страницата, където са описани детайлите на продукта и също така може да бъде намерено в раздел „Транспорт и плащане“. Най-точната прогнозна дата за доставка на избраните продукти ще откриете в количката за пазаруване, докато потвърждавате поръчката.

РЕКЛАМАЦИЯ & ВРЪЩАНЕ

1/ Как мога да върна пратката?

Поръчките могат да бъдат върнати в съответствие с нашата политика за връщане, описана в секция „Връщане на продукти“. За да улесните процеса на връщане, използвайте нашия онлайн формуляр с помощта на услугата Retino.

 

2/ Как да съобщя за повреден продукт?

Ако поръчката Ви е била доставена повредена, моля, съобщете за това възможно най-скоро чрез имейл на info@europosters.eu, но не по-късно от 48 часа след доставката, за да може рекламацията да бъде приета. Моля, посочете номера на поръчката и прикачете снимки на повредените артикули, опаковката и кутията.

 

3/ Как да съобщя за грешен или липсващ продукт?

Ако липсва продукт или сте получили грешен продукт, съобщете го възможно най-скоро чрез имейл на info@europosters.eu, но не по-късно от 48 часа след доставката, за да може рекламацията да бъде приета. Моля, посочете номера на поръчката. В случай, че сте получили грешен артикул, моля, прикачете снимки на продукта.

ОТСТЪПКИ & ПРОМОЦИИ

1/ Защо специалната промоция 3+1 не работи?

Поръчайте 3 произволни продукта от нашата оферта и си изберете безплатен плакат! Можете да избирате от плакати, обозначени с надпис „STANDARD QUALITY“ безплатно. Повече информация на страницата Промоции и отстъпки.

 

2/ Как мога да се отпиша от промоционални имейли?

Можете да използвате линка в долния колонтитул на всеки имейл или да се свържете с нас на privacy@europosters.eu или на info@europosters.eu, след което ще получите имейл за потвърждение на отписването.


Ако не сте намерили отговор, моля, не се колебайте да се свържете с нас в чата, чрез имейл на info@europosters.eu или ни се обадете на +420 210 440 210 (само на английски език) в работното време, което можете да намерите на нашия уебсайт.



Posters.bgСъздавам своя свят

От 1999 г. „Posters” са едни от най-добрите в търговията с плакати, картини и лицензирани рекламни подаръци в Чехия, но също и в цяла Европа. Разполагаме с огромна колекция от филмови, гейминг и спортни плакати с всякакви размери, както и с голямо разнообразие от оригинални подаръци за истинските фенове на „Междузвездни войни”, „Хари Потър”, комикси и цялото семейство на „Уорнър брадърс”. Ние знаем, че чашите, фигурките, пъзелите и дрехите са страхотен подарък за всеки без значение от възрастта и интересите му. Но ако сте фен на интериорния дизайн, също сте на правилното място! Ежедневно отпечатваме фототапети, илюстрации, фотографии и художествени репродукции и ги изпращаме до повече от 25 страни, за да направим щастливи своите клиенти.


Контакти:

E-майл: info@europosters.eu

Tелефон: +420 210 440 210 (само на английски език)

понеделник – петък ǀ 8:00 – 18:00

 

© 1999–2024 Europosters. Всички права запазени.

Top