We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % на избрани продукти за стена ВЗЕМЕТЕ КОД ЗА ОТСТЪПКА

Връщане на продукти

Оплаквания и връщане

За нас е най-важно да доставяме качествени продукти, с които да гарантираме Вашето удовлетворение. Пазарувайте спокойно! В случай, че продуктът не отговаря на очакванията Ви или има дефект, не се колебайте да се свържете с нас. Ние ще разгледаме всяко едно оплакване поотделно и ще подменим стоката или ще Ви върнем парите.

Как да процедираме при рекламация на продукт?

При всеки случай на оплакване от продукт, моля, свържете се с нас, като попълните формуляра или директно на имейл info@europosters.eu.

Рекламация на продукт

Моля, посочете:

  • Номер на поръчката – можете да го откриете в електронната си поща или в профила си.
  • Състояние на повредения пакет или стоки – моля, приложете снимки за доказателство.
  • Вашето предпочитание относно разрешаването на ситуацията – възстановяване на сумата / изпращане на нов продукт.

При какви ситуации може да се подаде рекламация?

1/ Стоките (или пакетът) са били повредени при транспорта

Ако подозирате, че стоката е била повредена по време на транспортиране, изпратете ни имейл и снимка на повредената опаковка и повредената стока на електронната ни поща в рамките на 48 часа от доставката. Скоро ще се свържем с вас с информация за следващите стъпки. За съжаление, ако отговорите по-късно, няма да може да се подаде оплакване към транспортната компания. Не е необходимо да ни изпращате повредените стоки обратно.

2/ Продуктът е с ниско качество или грешен размер

Ако сте получили продукт с лошо качество - изображението не е на фокус или е с грешен размер, моля, изпратете ни снимка на доставената стока по имейл. Скоро ще се свържем с Вас с информация за следващите стъпки. Не е необходимо да ни изпращате повредените стоки обратно.

3/ Грешни или липсващи продукти

Липсваше ли нещо от поръчката? Получихте ли продукт, различен от този, който сте поръчали? Това може да се случи и, разбира се, се извиняваме за това. Моля, изпратете ни снимка на доставените продукти на имейл. Скоро ще се свържем с Вас с информация за следващите стъпки.

 

Ако сте закупили нашата „Гаранция за безопасна доставка“ и пратката ви пристигне повредена или бъде изгубена, не е нужно да чакате ситуацията да бъде разрешена в рамките на законовия срок. Свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти и те ще разрешат вашата заявка с приоритет. Ако сте получили повредена стока, моля, направете снимка на повредената стока и на пакета, за да бъде удовлетворена рекламацията ви по-бързо.

Забележка: Доставката на нов продукт е възможна само ако все още го имаме в наличност.


Как да върнете стоките?

Не сте доволни от качеството на стоката? Не харесвате продукта и искате да го върнете? Няма проблем!

1/ Най-лесният начин: онлайн формуляр чрез услугата Retino

Онлайн услугата Retino ще ви помогне с всичко само с няколко клика, а така ще облекчи и нашата работа – например, ще имаме по-добра представа къде се намира пакетът в момента.

2/ Ако предпочетете да не използвате нашата онлайн система Retino и ще връщате пратката „сами“, моля, използвайте формуляра за връщане, за да улесните процеса.

Изтеглете формуляра за връщане от тук.

Формулярът може да бъде попълнен онлайн и изпратен по имейл на info@europosters.eu заедно с информация за това, което ни връщате. Другият вариант е да бъде попълнен ръчно, разпечатан и изпратен заедно със стоките.

Опаковайте неповредените стоки в оригиналната им опаковка и ги поставете в кутия, залепете на видно място върху кутията генерирания от превозвача етикет и я изпратете на адреса на дистрибуторския ни склад:

EUROPOSTERS, s. r. o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Czech Republic / Чешка република

Ще бъдете информирани по имейл, след получаване на стоките в нашия склад. Ако изберете опцията за възстановяване на сумата, ще получите парите обратно в рамките на 14 дни, след като от отдел „Обслужване на клиенти“ получат пакета. В противен случай ще се споразумеем за алтернативно решение заедно.

Ако сте получили повредена стока, моля, прочетете по-горе как да подадете рекламация за продукта.


Моля, обърнете внимание:

  1. Ако решите да върнете стоките в рамките на 14 дни, ще ви бъде възстановена сумата за тях заедно с най-евтината опция за доставка до Вашата страна. След 14-дневния период само сумата за продуктите може да Ви бъде възстановена, разходите за доставка трябва да бъдат платени за Ваша сметка.

  2. Изработените по поръчка артикули не могат да бъдат върнати. Тази информация може да бъде намерена за съответните продукти директно на нашия уебсайт. Стоки от този тип могат да бъдат рекламирани само в случай на очевидна печатна грешка или повреда от наша страна. Такива продукти са:
  • отпечатани Ваши собствени снимки върху фотохартия и платно
  • продукти собствено производство, обозначени с етикет „PREMIUM QUALITY“ (продукти, отпечатани върху фотохартия, платно или фототапет),
  • рамкиране по поръчка.

За по-подробна информация, моля, посетете раздел „Общи условия“.

 



Posters.bgСъздавам своя свят

От 1999 г. „Posters” са едни от най-добрите в търговията с плакати, картини и лицензирани рекламни подаръци в Чехия, но също и в цяла Европа. Разполагаме с огромна колекция от филмови, гейминг и спортни плакати с всякакви размери, както и с голямо разнообразие от оригинални подаръци за истинските фенове на „Междузвездни войни”, „Хари Потър”, комикси и цялото семейство на „Уорнър брадърс”. Ние знаем, че чашите, фигурките, пъзелите и дрехите са страхотен подарък за всеки без значение от възрастта и интересите му. Но ако сте фен на интериорния дизайн, също сте на правилното място! Ежедневно отпечатваме фототапети, илюстрации, фотографии и художествени репродукции и ги изпращаме до повече от 25 страни, за да направим щастливи своите клиенти.


Контакти:

E-майл: info@europosters.eu

Tелефон: +420 210 440 210 (само на английски език)

понеделник – петък ǀ 8:00 – 18:00

 

© 1999–2024 Europosters. Всички права запазени.

Top